WELCOME TO MY HELL BLOGGER

Monday, February 7, 2011

TEPUNG!

Birthday Una ni semalam dah (ahad) tapi, tak sempat nak prepare ape-ape lagi. Got no idea. Then, time kat sekolah aku bagi idea, nak bagi tepung kasik plepekk kat muka dia tu esok! 
*Hari ni lah* Haha, tadi kat sekolah, bawak lah 2 paket tepung. Una pon dah cam sesuatu tapi kitorang buat bodoh macam takde ape-ape lah kan. Aku cakaplah, kalau aku nak kenat dia, dah lame kitorang baling tepung semalam. Pastu tadi, aku fikir, kalau aku baling tepung, mesti dia tahu. Dah aku selalu balik dengan dia, jalan tepi dia pulokk tu. 
Aku pon pergi lah kelas meme jap, bla bla bla cerita kat dia. Time balik sekolah, dia tengah leka cakap-cakap, gelepo kali suke, Meme datang kasik plepek atas muke. SUMPAH SYOK! Haha, ramai orang tengok, malu pon ade. Biarlah sekali setahun. Tak salah kan? 


Haa tudiaaaaaaaa! *Suke ngak meme, tengok hidung ah! NGAHAHAHA

Putih ah mung! sumbak-sumbak hidung;D 

Ngamuk Na ngamuk! Hha, putih habis kening-kening. Lubang hidung maros ngat or;D

Pok Ka buat ape ni? Poco-poco ye. Yelaa, Pok Li paham. Suke sangat suke sangat.

Ni haaaa Bestfriend aku, Donak. Suke sangat main tepung sampai akat-akat tangan. Orang lain main jugok.

Senyummmmm! Tak perlu kata apa-apa:)

White baby white!

SMILEEEEEEEEEEEE! *Putih Una;D 

Mmmmuuuuuaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! :*

Fun? Yeah, we're fun! ;D

Loveyouuuuuuuuu!

There you go! Yes, I do love you guys:) 
Enjoy gila tadi, even, aku pun kene teruk jugak tadi. HAHAWAUU BETUL! 
Next week, birthday aku, korang jangan baling tepung. 
KESIAN AKU :'(
Okay fullstop.